gerardenthereseinvietnam2018 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Gerard en Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu gerardenthereseinvietnam2018 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Gerard en Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu

gerardenthereseinvietnam2018

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Therese

28 Februari 2018 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Wij beginnen onze reis in Ho Chi Minh City en eindigen in Hanoi. Er staan busreizen, fietstochten en boottochten in de planning en ook een binnenlandse vlucht.
We reizen van zuid naar noord.
Wij verheugen ons enorm op weer een culturele reis in een Aziatisch land.
Vooral de warmte spreekt ons aan maar mij het meest denk ik.Ik kom zelf uit de tropen en ben de kou, regen, wind en sneeuw goed beu.
De mensen in Aziatische landen zijn erg vriendelijk en hulpvaardig.
Wij hopen dat jullie een beetje met ons meegenieten en alle commentaar is welkom.

Eén dingetje wil ik graag beklemtonen. Graag niets op facebook.
Als we terug zijn zet ik het er wel op maar voor nu alleen familie, vrienden en collega"s.

Maandag nog 2 weken en dan gaan we de lucht in. Deze keer alle verjaardagen van kinderen en kleinkinderen meegemaakt (dat zijn er heel veel in maart).

  • 28 Februari 2018 - 13:11

    Lineke:

    Wens jullie een goede voorbereiding en een hele fijne reis!
    Ik heb sinds jaren aan een vervelende griep . Spierpijn oorpijn en keelpijn.
    En dan heb ik ook nog ons Trees en Cor die verzorgd moeten worden.

    Ga van jullie reis genieten maak weer veel foto.s en dan kunnen wij dat gezellig een keer komen bekijken!
    Liefs
    Lineke

  • 28 Februari 2018 - 13:50

    Jacques/Hanna :

    Hele fijne tijd

  • 28 Februari 2018 - 14:44

    Frans:

    En ja hoor, zitten wij in de kou, gaan zij weer naar de warmte toe.
    Opnieuw een culturele reis, waarvan wij met regelmaat verslag krijgen. Gelukkig kan ik daarbij in mijn luie stoel blijven zitten, terwijl jullie weer op jullie tandvlees een heuvel opklauteren, al of niet op de fiets, en insecten van jullie afslaan.
    Ik blijf jullie bewonderen om reislust en nieuwsgierigheid naar mensen en gebruiken aan de andere kant van de wereld. Ik ben daar te lui voor.
    De regering zoekt trouwens nog een minister van buitenlandse zaken, niets voor een van jullie?

    Ik wens jullie heel veel plezier, blijf voorzichtig en kom moe maar voldaan weer terug op het nest.


  • 28 Februari 2018 - 15:33

    Barbara :

    Hoi, wat leuk, het is een heel mooi land, wij zijn er ook geweest.
    Heel veel plezier tot horens.

  • 28 Februari 2018 - 16:29

    Hans En Ymke:

    Wauw! Weer een mooie vakantie in het vooruitzicht!
    Geniet van de voorpret en wij genieten mee als jullie op reis zijn, van foto's en beeldende verslagen!
    Veel plezier!

  • 28 Februari 2018 - 16:36

    Monique:

    Ha lieverds, alvast een hele mooie reis gewenst!! We komen de foto's graag bekijken :)
    Liefs Ilona en Monique

  • 28 Februari 2018 - 19:34

    Gerard En Therese Verschuuren-van Oudenaren:

    Wat leuk al jullie reacties. We zullen zeker genieten

  • 01 Maart 2018 - 00:08

    Bt Nguyễn :

    Wij wensen jullie heel veel plezier in het Việt nam
    Alsvast rên hele mooi reis gewenst .

  • 01 Maart 2018 - 07:02

    Sandra:

    Hoi vakantiegangers,
    wat een supermooie reis gaan jullie maken! Ik ben er zelf twee keer geweest en Vietnam is ontzettend mooi en de mensen ontzettend lief. Wij waren ook in maart maar hebben niet heel erg mooi weer gehad. Vooral het noorden, Sapa was koud. Maar wel zo'n ontzettende mooie natuur. Wij willen ook nog eens gaan maar dan wel als het daar warm is. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    X

  • 06 Maart 2018 - 14:07

    Monique:

    Dit is een test :)

  • 06 Maart 2018 - 14:39

    Therese:

    Welke Monique? Wij hebben er 3 op de site

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vietnam 2018

Wij gaan een korte rondreis maken door Vietnam.

Recente Reisverslagen:

06 April 2018

Vertrek uit Vietnam

05 April 2018

Terug naar Hanoi

04 April 2018

Ta Van

03 April 2018

Sapa

02 April 2018

Mausoleum Ho Shi Minh
Gerard en Therese

Gerard en ik zijn dol op reizen, vooral naar warme landen.

Actief sinds 27 Feb. 2018
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 15018

Voorgaande reizen:

27 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

19 Maart 2018 - 07 April 2018

Vietnam 2018

Landen bezocht: