Update - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Gerard en Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Gerard en Therese Verschuuren-van Oudenaren - WaarBenJij.nu

Update

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Therese

08 Maart 2018 | Nederland, Almere-Buiten

Maandag over een week vertrekken wij maar we hebben het gigantisch druk. Gerard werkt natuurlijk gewoon en we hebben nog zoveel te regelen.
Morgen wordt de caravan verplaatst naar onze eigen plek. We moeten om 7 uur al vertrekken, maar als hij staat is er nog niets aangesloten. Ik ga binnen aan de gang met alles een plekje geven maar er is geen verwarming, geen water en geen electra.
Gelukkig mogen we bij Joop en Carla naar toilet en ff warm worden met een kopje koffie. Ze hebben ons steeds verwend als wij daar waren en Joop helpt Dirk met van alles. Vandaag gaan geloof ik de coniferen eruit en die worden aan de achterkant weer in de grond gezet. De caravan kan er niet doorheen als de bomen er nog staan.

Gerard moet buiten aan de gang Nóg kouder. Alles uit de loods van Dirk moet terug naar de blokhut. Deze is al verplaatst maar de spullen zijn er nog niet en er moet ook nog electra naar toe getrokken worden.

Onze paspoorten zouden op Schiphol moeten liggen met onze Visum. Ook al een zorg want met Kras hebben we vaker problemen gehad.

Alles komt tegelijk. De reis naar Vietnam hadden we al geboekt toen de caravan ons ineens riep haha.

Morgen en zaterdag zijn we dus op de tuin bezig, zondag thuis want Gerard is jarig en Lien en de kids komen.
Maandag weer naar de caravan en dinsdag moet Gerard weer werken en ik moet eens onze kofferspullen bij elkaar zoeken.
Volgens week zaterdag én zondag zijn 2 kleinkinderen jarig en maandag vliegen.
Peggy brengt ons naar Schiphol. Gelukkig hebben we dan geen last van evt uitgevallen treinen. Nou nog hopen dat de visums klaar liggen en dat Tasha ons kan inchecken.
Alle dames fijne vrouwendag!!!!
Kleindochter Jenay is vandaag 21 geworden.

Tot horens.

• 08 Maart 2018 - 18:18

Barbar:

Wat een drukke planning, maar het komt vast goed.
    Als je maar in het vliegtuig zit.
    Nu heel veel sterkte en tot horens/ ziens

• 08 Maart 2018 - 18:42

Monique (Scheveningen):

Hoi hoi,
    Tuurlijk weer geen gewone vakantie naar Spanje........maar weken afzien, maar ook wel veel cultuur snuiven, dingen eten die je hier niet ziet. Geniet er lekker van en we zien de foto's en verslagen weer wel.
    Succes met de drukte, wel veel tegelijk in een korte periode pfffff
    Dikke knufffff van mij.

• 18 Maart 2018 - 13:28

Mariëlle En Theo:

Nog 1 nachtje slapen en dan begint het avontuur. Sterkte met inpakken vandaag, nog even goed uitrusten en een hele fijne en interessante reis gewenst. Groetjes van de buurtjes.